- Tájékozódásra, amely az adott időszakra vonatkozó törvényeket és rendelkezéseket érinti. Ennek értelmezéséhez bármelyik ügyfélszolgálat segítségét igénybe veheti az illetékes áramszolgáltatónál. Erre, a várható költségek meghatározáshoz is szüksége lehet. Fontos tudni, hogy villanyszerelés és a szolgáltató által kért ellenértéket külön kell megtéríteni az adott fél számára az általuk meghatározott időpontban.
- Igénybejelentő kitöltésére, amelyet honlapunkon kényelmesen elérhet. Lényeges, hogy pontos és aktuális adatokat tartalmazzon a beadásra kerülő nyomtatvány, mert enélkül nem lehet elkezdeni a bővítést ill. villanyszerelési munkát.
- Egyes esetekben tulajdoni lapra (3 hónapnál nem régebbi) és térképmásolatra, ezek a dokumentumok otthonról is letölthetőek.
- Társasház esetén a közös képviselő hozzájárulása is nélkülönözhetetlen a megfelelő bejegyzésekkel, mivel minden adatot ellenőriznek az E.ONmunkatársai.
- POD lapra, amelyet az EON állít ki és azt a kiállítás dátumától számított 30 napon belül az MVM NEXT részére kell benyújtani 2024.07.15-től.
- További ügyintézés a Stark-Strom Kft. tevékenységei közé tartozik, amelyet a cég vezetője személyesen végez, hogy a megrendelőnek minél egyszerűbb legyen az ügyintézés.
A villanyóraszekrény áthelyezése és telepítése lehetséges, ha ennek jogszabályokba ütköző akadályai nincsenek, de számolnunk kell annak költségeivel, amelyet szintén a 2017. VII. 1-től hatályba lépő, módosított törvény és az adott szolgáltató szabályoz.
Más kedvezmények vonatkoznak ugyanis azokra a fogyasztókra, akik csakösszesen 32 A (amper) áramot igényeltek a csatlakozó vezetékek tekintetében, mint az efölött igénylők.
Nem mindegy tehát, hogy hogyan döntünk, mielőtt beadnánk igényünket a szolgáltató felé, mivel a szerződés kötése nélkül nem biztosítják számunkra az áramot, amelyhez szükség van a költségek megtérítésére is.
A fogyasztó többféle okból kerülhet olyan helyzetbe, amikor már az E.ONmunkatársai kikapcsolják az áramot az adott fogyasztási helyen függetlenül attól, hogy otthon tartózkodik vagy nem az érintett személy.
- Erre több mint 2 hónap (2013. április 26-tól 63 nap elteltével) kifizetetlen időszak után kerülhet sor. Ebben az esetben megtörténik a szerződés felbontása, amelyet a tartozás rendezését követően újra lehet kötni, de csak a szabványosítás megtörténtével, amelyben a Stark-Strom Kft. megoldást jelenthet az Ön számára.
- A ki- és a visszakapcsolással kapcsolatos tevékenységekért minden esetben fizetni kell (beleértve a plusz költségeket), a szolgáltató által rögzített árlista alapján, valamint az Ön által kiválasztott regisztráltvillanyszerelőnek, aki az ügyvitelben is segít.
- Az E.ON az ilyen szituációk megelőzése érdekében számos lehetőséget biztosít fogyasztói számára, amelyekről részletesebben is tájékozódhat a feltüntetett linkek segítségével.
- Az elektromos árammal működtetett használati eszközök állapotára (pl. sérülések).
- Sérülésmentes csatlakozóvezetékek használatára.
- Földelt aljzat alkalmazására fémszerkezetű készülékek csatlakoztatása esetében.
- Szabványos hosszabbító beszerzésére, amely 3 eres.
- Túlterhelés elkerülésére pl. a hosszabbítók esetében.
- A szigetelőszalagos, házilagos megoldások mellőzésére.
A villámvédelem célja, hogy az árammal működő berendezéseket megvédje a villámcsapás által létrejött túlfeszültség ellen. Erre számos megoldás kínál cégünk.
Két azonosítót használunk az ügyintézés során.
Az egyik a POD (mérési pont azonosító), amely a mérőhely azonosítására szolgál, ingatlanhoz van hozzárendelve.
A másik a felhasználó azonosítója, amely a tulajdonost jelöli, ez változik, ha más birtokába kerül az ingatlan.
Ezeket a szolgáltatótól kapott számlán és szerződésen találja.
Minden jog fenntartva
A honlap információi felhasználhatók a forrás megjelölésével. A honlap eredeti tartalma, illetve oldalainak bármilyen alkotóeleme (szöveg, kép, hang, video, animáció stb.) csak a Stark-Strom Kft. előzetes, írásbeli engedélyével használható fel a honlap reprodukálása nyilvános közzététel céljából tilos.